וופורייזר וולקנו
וופורייזר וולקנו

כיצד וופורייזר וולקנו יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר ולהפחית את החרדה שלך

וופורייזרים לוולקנו קיימים כבר זמן מה, אך מספר האנשים המשתמשים בהם עולה בהתמדה. ההערכה היא כי כמיליון אמריקאים משתמשים במכשירים אלה מדי שנה. הסיבה העיקרית לפופולריות שלהם היא שהם יכולים לעזור לך להרגיש טוב יותר ולהפחית את החרדה שלך. בואו נסתכל מקרוב על איך הם עובדים, ואיך אתה יכול להפיק תועלת וופורייזר.

מהו וופורייזר וולקנו?

וופורייזר וולקנו הוא מכשיר פופולרי עבור אנשים שנהנים להשתמש בקנאביס. הוא מיוצר על ידי סטורץ וביקל, אחת מיצרניות הוואפים הגדולות ביותר.

למעשה, זה כל כך פופולרי שסטורץ וביקל יצרו כמה איטרציות שלו. יש את הוופורייזר הקלאסי ואת וופורייזר הר הגעש הדיגיטלי. כל אחד מהם מתגאה קבוצה שונה של תכונות. עם זאת, יש נושא משותף בין כולם: עמידות.

הדגם הראשון של הר הגעש נוצר על ידי מרקוס סטורץ במרתף שלו. הוא בילה חמש שנים בעבודה על זה ובסופו של דבר המציא מערכת שכללה משאבת אוויר ווסת דו-מתכתי.

וופורייזר הר הגעש הדיגיטלי כולל גם חיוג וכפתור התאמת טמפרטורה גדול. זה מקל על המשתמש למצוא את הטמפרטורה הנכונה.

בעוד וופורייזר וולקנו כבר בסביבה די הרבה זמן, זה דורש ניקוי קבוע. אם לא ניקית את שלך זמן מה, ייתכן שתבחין בריח מוזר. למרות שזה לא ישנה את טעם האדים שלך, עדיף לנקות אותו לאחר השימוש.

כדי להפיק את המרב מהמכשיר שלך, עליך תמיד לשמור עליו נקי. עליך לאבק באופן קבוע את גוף החימום והמסכים בעזרת המברשת הכלולה.

כיצד פועל וופורייזר וולקנו?

וופורייזר הר הגעש הוא דרך יעילה לאדות את העשב שלך. מכשיר זה משלב בלון עם שופר ותא מילוי כדי לייצר את האדים ביותר האפשריים.

למרות שוופורייזר הר הגעש אינו ציוד זול, העיצוב שלו הוא יצירת אמנות. הוופורייזר מעוצב כמו וולקנו ויש לו מסך בתחתית תא המילוי. זה יכול לשמש עם כל סוג של עשב או נוזל.

לפני שתתחיל להשתמש בוופורייזר שלך, עליך לוודא שהוא מוגדר לטמפרטורה המתאימה. לחלק מהאידויים יש תצוגה דיגיטלית המאפשרת להגדיר את טמפרטורת האידוי הרצויה. לאחרים, כמו הר הגעש, יש מערכת בקרה אנלוגית המחייבת אותך לסובב חיוג. יהיה עליך להתאמן עם וופורייזר שלך לפני שאתה מקבל את זה נכון.

ברגע שיש לך את הוופורייזר שלך, אתה צריך להכין את העשב שלך. מאדי וולקנו משתמשים בחום הסעה, מה שאומר שאוויר חם נשאב לתא המילוי הנשלף. חום הסעה לוקח זמן לאדות את העשב שלך, ולכן חשוב למלא אותו עד למקסימום.

וופורייזר הר הגעש שלך צריך להיות מחובר לשקע בקיר. כדי להתחיל, מלאו את תא המילוי בעשב שתרצו לאדות. חבר את התיק ליחידה באמצעות הקליפים.

מהם היתרונות של שימוש בוופורייזר וולקנו

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לעישון קנאביס, וופורייזר וולקנו הוא בחירה מצוינת. מכשיר זה מייצר אדי המכיל קנבינואידים, אך אין לו תוצרי לוואי בעירה מזיקים.

זהו וופורייזר שעובד על ידי חימום חומר צמחי ל -130 מעלות או 230 מעלות. האדים החמים עשירים יותר בחומרים פעילים, בעוד שבעשן יש פחות קנבינואידים.

וופורייזר יש חדר מחומם לטמפרטורה הרצויה, ומסך שמחזיק עשבי תיבול בצורה מאובטחת. לאחר מכן שואפים את האדים דרך פיה.

אחד הוופורייזר הפופולריים ביותר בשוק, וופורייזר הר הגעש ידוע באמינותו ובאדים האיכותיים שלו. זה קל לשימוש, ודורש תחזוקה מינימלית.

מאדי וולקנו נהדרים גם לקבוצות גדולות. הם יכולים לייצר אדי באיכות גבוהה, כי אתה יכול לחלוק עם חברים. עם זאת, יש להם כמה חסרונות. אתה לא צריך להשאיר את תא החימום דולק במשך תקופה ארוכה, ואתה צריך לנקות את החדר לעתים קרובות.

הר הגעש סטורץ וביקל הוא אחת הדוגמאות המוצלחות ביותר למערכת חימום היברידית. וופורייזרים היברידיים משלבים שיטות חימום הולכה והסעה.

כדי להשתמש בהר הגעש, תחילה עליך לחבר אותו לחשמל. אחרי זה מוגדר, אתה יכול למלא את החדר עם עשב. השתמש במברשת הכלולה כדי לאבק את החלק הפנימי של תא החימום.

תוכלו לקנות וופורייזר וולקנו בלינק הבא:

https://tevanature.com/product-tag/%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%95/

סגור לתגובות על כיצד וופורייזר וולקנו יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר ולהפחית את החרדה שלך