קישוטים לציפורניים
ציפורניים

מהם קישוטים לציפורניים?

אני עושה ציפורניים מאז שהייתי ילדה. אני זוכר שהלכתי לסלון הציפורניים עם אמא שלי וקיבלתי ציפורניים אקריליות לאירועים מיוחדים. עם זאת, עכשיו כשאני מבוגרת יותר, אני מעדיפה מראה של ציפורניים טבעיות-ולמרבה המזל, יש הרבה דרכים לעשות קישוטים לציפורניים ללא אקריליק!

מאילו חומרים הכי טוב לייצר קישוטים לציפורניים?

לק ציפורניים

לק הוא חומר נפלא להכנת קישוטים. זה יכול לשמש כדי לקשט את הציפורניים שלך, אבל זה גם נהדר עבור לקשט דברים אחרים!

אתה לא צריך להישאר עם צבע אחד של לק-אתה יכול להשתמש ביותר מגוון אחד של לק אם אתה רוצה. אם לקישוט שלך יש מספר צבעים, נסה להשתמש בלק בגוונים שונים כך שייראו יפה יחד כשכולם צבועים על אותו אובייקט.

כדי ליצור קישוט מהלק הצבעוני האהוב עליך, בצע את הצעדים הפשוטים הבאים: ראשית, החלט באיזו צורה אתה רוצה שהקישוט שלך יהיה ואז צייר אותו על נייר גרוטאות (או פשוט דמיין כמה גדול הוא צריך להיות). הבא-להתכונן! עכשיו קח כמה מספריים וגזור את כל החלקים הקטנים האלה מסביב לכל אות/מספר/סמל/וכו'…וכו'…זה מהווה כל תמונה או עיצוב שצוירו קודם לכן (אם בכלל). ואז קח את החלקים הקטנים האלה שנחתכו מוקדם יותר מנייר הגיבוי שלהם; זה אמור לחשוף סרט דבק שמתחתיו ישמור אותם תקועים היטב על כל משטח שעליו הם מונחים כאשר הם מיושמים כהלכה."

נצנצים

נצנצים הם סוג של מוצר קוסמטי המגיע בצבעים, גדלים וצורות רבות. זה יכול לשמש עבור נייל אמנות או בכוחות עצמו. נצנצים עשויים מחתיכות זעירות של פלסטיק, זכוכית או מתכת שצובעים ליצירת צבעים שונים. גליטר עובד היטב עם מוצרים אחרים כגון לק כך שאתה יכול לערבב ולהתאים צבעים יחד!

ישנן דרכים רבות ושונות להשתמש נצנצים. זה יכול לשמש כמבטא על הציפורניים שלך או לשים על גבי הלק האהוב עליך כדי ליצור מראה מהנה. נצנצים יכולים לשמש גם כחלק ממניקור ופדיקור על ידי ערבובו עם לק או קרם שקוף.

אבני חן

אבני חן הם עוד דרך מצוינת לקשט את הציפורניים. ניתן להוסיף אותם לאחר שסיימת לצבוע את הציפורניים ולייבש אותם, או אפילו לפני כן אם אתה מרגיש הרפתקני.

איך להשתמש בקישוטים לציפורניים?

השתמש בקיסם או סיכת בובי כדי למרוח את הריינסטון / הרבעה במקום שאתה רוצה אותו על הציפורן שלך.

השתמש בפצירה כדי להחליק את קצוות הקישוט כך שהוא יושב סומק עם מיטת הציפורן שלך כאשר הוא מוחל (במידת הצורך). שלב זה הוא אופציונלי, אם כי! אתה יכול להשאיר אותם כפי שהם אם הם נראים מספיק טוב בשבילך!

סיים עם מעיל עליון כדי להגן על שתי החלקים מפני סתתים בזמן השחיקה (וודא שאין גושים נוספים סביב כל קישוט). אם החלת מעל חשוף ציפורניים שימוש בסיס מעיל ראשון להגנה מפני מכתים שנגרם על ידי כהה יותר לקים כמו שחור או אדום אשר עשוי לדמם דרך על עירום עור מתחת כאשר משוחק על פני תקופות זמן ארוכות יותר."

אתה יכול לעשות קישוטים משלך עם לק.

יהיה עליך לבחור:

לק בצבע שבחרת

לק טופ שקוף

גליטר (אופציונלי)

צעדים:

  • צבע את הקישוטים עם לק.
  • ברגע יבש, למעלה מעיל אותם כדי לוודא שהם עמיד למים.
  • אם תרצה, מפזרים נצנצים על גבי הלק הרטוב.
  • תן לנצנצים להתייבש.
  • הניחו את הקישוטים על משטח לא לח לייבוש מלא.
  • לאחר הייבוש, החזירו אותם לקופסת הקישוט המוכנה לשנה הבאה!

-אם אתה רוצה לגרום לקישוטים שלך להיראות כאילו הם עשויים זכוכית, אתה יכול להשתמש לק טופ שקוף.

  • כדי שזה ייראה אפילו יותר כמו זכוכית, אתה יכול להשתמש בלק הדומה בצבעו לחלונית זכוכית.

מסקנה

את יכולה להכין קישוטים לציפורניים משלך עם לק ונצנצים.

סגור לתגובות על מהם קישוטים לציפורניים?