פילאטיס

פילאטיס במהלך ההיריון

פילאטיס הוא תרגיל בעל השפעה נמוכה שמאמן את הגוף לפתח כוח ויציבות ליבה. הוא מדגיש טכניקות נשימה ותנועות מבוקרות שעוזרות לשפר יציבה וכוח. פעילות גופנית זו היא דרך מצוינת להימנע מכאבים וכאבים במהלך ההיריון. למרות שפילאטיס לא מתאים לכולם, זו בחירה טובה לנשים הרות שמחפשות להתאמן בלי להתאמץ או לגרום לפציעות. אתה יכול גם להתאמן בפילאטיס בהיריון אם אתה סובל מכאבי גב תחתון או בטן.

שיעורי פילאטיס טרום לידתי מתמקדים בנשימה, וזה חיוני לאם ולתינוק. ללמוד לשלוט בנשימה שלך עוזר להקל על העבודה. זה יכול להיות קשה לנשים בהריון לנשום עמוק עקב קשיחות בגב העליון. לכן תרגיל פילאטיס חשוב לנשים בהיריון הוא תרגיל פתיחת הזרוע, אשר שומר על גמישות הגב העליון ומחזק את שרירי הבטן האלכסונית.

פילאטיס הוא גם בחירה מצוינת לנשים הרות הסובלות מכאבי גב ואגן. זה מחזק את רצפת האגן, שמגן על הרחם ועוזר לדחוף את התינוק החוצה. נשים הרות יכולות גם להפיק תועלת מפילאטיס עבור כוח הליבה, האיזון והגמישות שלהן. יתרונות אלה יעזרו להם להשיג משלוח בריא.

שרירי רצפת האגן חיוניים ללידה ולאחר לידה. גוף האישה חייב לתמוך בתינוק הגדל; רצפת אגן חזקה תקל על תהליך העבודה ותמנע כאב. עם זאת, נשים רבות אינן מבינות ששרירי רצפת האגן שלהן יידרשו לתהליך הלידה. בשל כך, חשוב לבנות סיבולת לפני תחילת העבודה. כמעט כל אימון שבוצע לפני הלידה מועיל. אם אתה מתכנן להתאמן במהלך ההיריון, עליך להתייעץ עם הרופא שלך ולמצוא כיתת פילאטיס המתאימה לצרכיך.

פילאטיס בהריון היא אחת הצורות הבטוחות ביותר של פעילות גופנית לנשים הרות. עם זאת, חשוב לבקש עצות ממורה ומפיזיותרפיסט מוסמך בטרם יבצע כל תרגיל שגרתי. אם יש לך היסטוריה של כאבי גב או אגן או נטילת תרופות כלשהן, התייעץ עם הרופא שלך לפני שהתחיל כל תוכנית אימונים.

חוקרים מצאו כי פעילות גופנית של פילאטיס במהלך ההיריון מקטינה את משך תקופת הלידה הפעילה ומשפרת את שביעות רצונה של האם במהלך הלידה. למרות שהמחקר עדיין ראשוני, התוצאות מראות כי פעילות גופנית של פילאטיס במהלך ההיריון יכולה להקטין את הצורך באוקסיטוצין במהלך הלידה. בנוסף לכך, המחקר מצא כי פעילות גופנית של פילאטיס במהלך ההיריון לא השפיעה על הצורך באפיזיוטומיה או בקיסריה.

יתרונות הפילאטיס במהלך ההיריון הם רבים. זה יכול לעזור לנשים בהריון לחזק את רצפת האגן שלהן ולהפחית כאבים וכאבים. הוא גם משפר את לחץ הדם, את עקמומיות עמוד השדרה ואת גמישות מיתר הברך, מה שיכול לעזור לנשים להתכונן ללידה. פילאטיס בטוח לכל שלבי ההיריון ועוזר לנשים להשיג את המטרה הסופית.

פילאטיס משפר את היציבה, האיזון והקואורדינציה שלך. היא גם מפחיתה מתח וחרדה, דבר שחשוב במהלך ההיריון. זה יכול גם להפחית כאבי גב וצוואר. פילאטיס גם מעלה את רמת האנרגיה ואת מצב הרוח. ונשים רבות גילו שפילאטיס עזר לעבודתן ללכת הרבה יותר חלק. זו סיבה מצוינת לנסות את זה בהריון.

סגור לתגובות על פילאטיס במהלך ההיריון